Monday, October 08, 2007

Nog 6 keer slapen!

Nog 6 keer slapen en het is weer zover. Nu begint het toch echt dichterbij te komen. Hier in Kona voel je de spanning zo met de minuut stijgen. Alle atleten zijn nu reeds hier. Alle zware trainingen zijn achter de rug. Nu is het rusten geblazen en zo weinig mogelijk energie proberen te verspillen in de laatste week.
Vrijdagavond zijn Pieter en de vader van Sofie toegekomen. Gisteren is dan mijn vader geland in Kona. Onze condo is dus zo stilletjes aan volzet aan het geraken. Ik moet zeggen dat het alcoholgebruik hier zienderogen stijgt sinds die 2 vijftigplussers zijn toegekomen! -:)
Vandaag in het zwembad nog een leuke zwemtraining afgewerkt samen met Sofie. Nu dat Jan(mijn schoonvader) hier is hebben we de perfecte babysit voor Tille. Halfweg de training kregen we het gezelschap van Luc Van Lierde en Thomas Hellriegel. Samen goed voor drie Ironman Hawaï overwinningen. Had je mij dat tien jaar geleden gezegd dat ik ooit eens zou samen trainen met Luc en Thomas (de nrs. 1&2 van 1996) dan had ik eens hard gelachen. Eerlijk gezegd, we hebben meer gelachen dan gezwommen. Ik moet wel zeggen: voor twee bijna veertigers zijn ze nog verdomd snel in het water. -:)
In de namiddag hebben Pieter en mijn vader me afgezet in Hawi. Ik ben van daar dan naar huis gefietst omdat ik dat deel van het parcours nog eens extra wou verkennen. Ik had wel geluk: ik had wind mee, dus was het een rustige training.
Morgen ga ik me dan inschrijven. Daar krijg je je polsbandje: het officiële startschot voor Ironman week. Ter info, het is nog maar 6 keer slapen!

9 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Bekkie, winnen of ik kan 30 Sri Lankezen naar de McDonalds brengen!

Yo

10:58 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Heel veel succes gewenst aan jou en de andere Belgische toppers Luc en Marino. Elke Belg mag winnen van mij, maar als Leuvenaar heb ik toch zo mijn voorkeur :-)

Johan

1:32 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Rutger,

Succes! Ga ervoor. Ik hoop dat je na enkele jaren miserie eindelijk kunt bereiken waar je zo lang voor geleefd hebt.

mvg

Sven
extra fan na het lezen van uw boek

2:07 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Hallo, familie Beke...

Ook hier op de sportdienst van Leuven stijgt de spanning met het naderen van de "big day"...
Weet dat we hier enorm met je meeleven en we je een prachtige iron manprestatie toewensen!!!!

Jan Vansantvoet

2:25 PM

 
Anonymous Anonymous said...

"Fish don't swim, fish fly !" - Black Francis

12:41 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Hey Rutger.. Go for it..Niet alleen voor zaterdag, maar ook voor je rechtmatige schadeclaim. Mijnheer Delbeke heeft wat zakgeld gekregen : "Het Gentse dopingcontrolelab van professor Frans Delbeke krijgt 478.000 dollar (338.000 euro) van het Wereldantidopingagentschap (WADA). Dat meldt de Gentse Universiteit."

3:42 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Veel succes en we geloven er hier allemaal in.

4:00 PM

 
Blogger ingmar said...

Succes zondag!
Je verdient het na de (lijdens)weg die je de voorbije jaren hebt moeten afleggen.

Ook ik heb je boek gelezen.
Ik was al overtuigd van je gelijk, vooral na het eerste interview (bij je aankomst in Zaventem destijds).

De kracht en het talent heb je.
Ik vermoed dat er zondag nog een bepaald % van "wraak" zal meespelen dat ervoor zal zorgen dat je de 'te kloppen man' bent.

9:02 PM

 
Blogger jin de gloria said...

Ik zit samen met je af te tellen naar de hoogmis van afzien...
Groeten,
Wim.

5:46 PM

 

Post a Comment

<< Home