Friday, September 28, 2007

Onder collega’s


Kona begint stilletjes te veranderen. Je merkt meer en meer op dat we nog maar twee weken verwijderd zijn van de moeder der triatlons: The 2007 Ford Ironman World Championship. Vergeet vooral Ford er niet bij te zeggen want anders heb je misschien een proces van de WTC aan uw broek. En van processen heb ik voorlopig mijn buik vol. -:)

Ik ben hier de voorbije week ook al een paar grote kanonnen tegengekomen: Landgenoot Marino Vanhoenacker (samen hier met Gerrit Schellens. Gerrit gekwalificeerd maar kan niet deelnemen wegens een fietsaccident een paar weken geleden). Cameron Brown ben ik ook al tegengekomen. Vorige week in het zwembad Ironman Hawaï rookie Craig Alexander(volgens mij toch ook een kanshebber ondanks het gebrek aan ervaring in Hawaï). Deze morgen ben ik dan Chris McCormack (aka Macca) tegengekomen. Voor mij is hij de grote favoriet binnen twee weken.. De rest van de grote namen zullen de komende dagen wel aankomen in Kona. Ik weet bijvoorbeeld dat Luc Van Lierde eerstdaags toekomt.Als je het mij vraagt weer een hele lange lijst: de lijst der toppers. Het zal weer vechten worden voor een top tien plaats. Want zoals elk jaar start er hier wel zeker 25 man die minstens de top tien ambiëren. Maar zo heb ik het wel graag!

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Rutger, jij bent dan wel zeker iemand van die 25 die de top 10 mag ambiëren. Ik zet u in mijn pronostiek alvast samen met Marino in de top 5 en ik hoop dat Luc het Belgische succes zal vervolmaken. Ga ervoor! Voor mij wordt het alvast een nachtje wakker blijven en vol spanning het wedstrijdverloop volgen.

9:57 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Vraagje voor Bart, vorige blogger,:
Waar kan je vanuit België de Ironman in Hawaï volgens jou volgen?

Rutger wens ik heel veel succes, we duimen voor jou vanuit België!!!

9:31 AM

 
Anonymous Anonymous said...

wel wel, zie ik daar een prachtig uitgemeten voorzet vanop de linkerflank aankomen...?

Ironmannight, café Intro, Oude Markt, Leuven, place to be voor de Beke-fans (en alle anderen)! Iedereen welkom vanaf 19u, de start van de Ironman. Wedstrijd wordt gevolgd op groot scherm via livestream van ironmanlive.

Groeten,

sjerrie.

2:20 PM

 
Anonymous Anonymous said...

www.ironmanlive.com

4:02 PM

 

Post a Comment

<< Home