Sunday, September 23, 2007

Wespenplaag!


Vandaag heb ik weer hard getraind. ’s Ochtends een looptraining en in de namiddag een lange fietstraining. Het was heel mooi weer vandaag. Dus tussen deze twee trainingen door toch eventjes kunnen ontspannen met Sofie en Tille aan het zwembad.
Er is ook een zwembadje voor de kleintjes met zand op de bodem. Typisch Tille: ze heeft het niet zo voor zand tussen haar teentjes. Ze speelt liever in het zwembad voor de grote mensen!
Er zitten hier volgens mij dit jaar ook veel wespen. Eerder deze week ben ik tijdens een fietstraining al eens gestoken in mijn linkerbeen. Vandaag hadden ze het weer op mij voorzien. Eerst een steek in mijn rechterbeen. Een uur later had er een wesp mij beet net boven mijn linkervoet. Echt veel last heb ik er niet van gehad maar in het begin doet het toch wel eventjes goed pijn.
Na mijn fietstraining had Sofie weer een lekkere maaltijd klaargemaakt. Eerst een lekker slaatje en nadien tonijnsteak met Belgische spinaziestoemp. En als afsluiter verse ananas in blokjes gesneden natuurlijk. Ik ben niet moeilijk hoor! Ze zorgt hier net zoals thuis schitterend voor mij. Wat ben ik toch een gelukzak met zo een goed vrouwke.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

hey,

Leuk om te lezen dat de laatste trainingen goed vlotten. Ik wens je het allerbetste de komende week en hoop dat al je werk beloont wordt met een mooie uitslag!

groeten,
joachim coopman

7:51 PM

 
Blogger Unknown said...

ge moogt gerust zijn !

Veel succes in de trainingsvoorbereiding en de koers, uiteraard !

Ik duim alvast !

4:56 PM

 

Post a Comment

<< Home