Wednesday, September 26, 2007

Tussendoortje


Hallo iedereen,
Rutger sukkelt momenteel met een writers’ block dus neem ik het even van hem over. Eergisteren had Rutger een rustdag en hebben we er nog eens van geprofiteerd om lekker te gaan eten. Deze keer hebben we het Hard Rock cafe eens uitgeprobeerd. Rutger was daar in Australie als eens gaan eten en blijkbaar is het menu overal hetzelfde want hij heeft dezelfde schotel hier kunnen eten. Het was lekker! Ons favoriete tijdsverdrijf is hier toch wel het zwembad. Ieder vrij moment tussen de trainingen en Tille’s dutjes door zitten we in het water. Tille heeft haar vrees voor het zand ondertussen overwonnen en speelt nu ook graag in het zandzwembad. Tot grote vreugde van Rutger en mij want dan kunnen we er heerlijk naast liggen. Verder gaat alles zijn gewone gangetje: trainen, spelen met Tille, eten, rusten en aftellen naar de wedstrijd. Het komt nu stilaan dichterbij, fijn! Was het maar al zo ver!
Sofie

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hey Rutger en Co,
Fijn om jullie wel en wee zo te kunnen volgen, je mag er zeker van zijn dat de avonturen gevolgd worden.
Veel succes.
Groeten Joeri

9:29 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Als marathonloper weet ik dat het voor de vrouw achter de sportman dikwijls niet makkelijk is. Chapeau voor jouw deel van Rutger's succes! Soigneert hem nog een beetje en dat hij er een lap op geeft binnen een tweetal weken. Ik loop zelf de marathon in Eindhoven dat weekeinde, dus ik tel mee af ;-)

2:57 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Doe je best, ik weet zeker dat je ons weer trots zal maken.

5:55 PM

 

Post a Comment

<< Home