Thursday, October 11, 2007

moderne technologie

Dit is mijn cervelo P3C, waarmee ik het zaterdag zal moeten doen. Al zeg ik het zelf, ik vind het een knap fietske. Mijn splinternieuwe zippwielen steken er nu ook in. Wat een verschil met die trainingswielen waarmee ik hier al 3 weken rond rijd. Mijn fiets ziet er rap uit, nu alleen nog hopen dat mijn benen meewillen.
Voor de geinteresseerden: Je kan mijn SRM gegevens en mijn positie op het fietsparcours via GPS volgen op de volgende site. : http://2peak.com/srm/srm_kona_2007/hawaii.php
Samen met Faris Al-Sultan, Cameron Brown en Luke Bell werk ik hier aan mee. Dus je kan thuis vanachter je computer onze posities, snelheid en wattages constant vergelijken. Hiervoor hangt SRM een klein zendertje aan onze zadelpen. Als je dus beelden van mij ziet en je vraagt je af waarvoor dat klein grijs bakje aan mijn fiets hangt dan weet je nu dat dit de zender is. Op de foto hangt de zender er nog niet aan, dus je hoeft er nog niet naar te zoeken.

Morgen staat er nog een drukke dag op het programmma. Ik doe nog een korte zwemtraining en fietstraining. Ook moet ik nog naar de persconferentie en pro-briefing. Hopelijk blijft er nog wat tijd over om te rusten!

13 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Knap fietske?? Zeg maar PRACHTIG. Is alvast mooie reclame voor cervélo want ze zullen wel vaak de atleet in beeld tonen die op kop ligt hé Rutger !!!!

11:08 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Amaai, 't water loopt uit mijnen mond met het zien van zo'n fietske.
Als alles zo goed in orde is met jouw dan breek je het wedstrijdrecord van Luc :-).
Als ge hem ooit weg doet laat het me weten he, 'k ben ongeveer de zelfde grote alleen minder (veel)getalenteerd.
Go like hell.

11:36 AM

 
Anonymous Anonymous said...

geeft je waarschijnlijk vleugels als je daarmee mag rondrijden, succes alvast

12:20 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Rutger, you 're going to rock kona!

Keiveel succes, we duimen hier voor jou!

Simon DC

1:49 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Zet hem op Rutger! Ik duim voor je! Veel succes.

5:43 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Je bent de beste, Rutger, er zijn daar nog straffe mannen maar geeneen die jij niet voorbij kan lopen. En nu ook voorbij fietsen, met dat ding.
Je buren duimen om het hardst!

9:55 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Veel succes Rutger!!
Moge de beste winnen

10:20 PM

 
Anonymous Anonymous said...

beste Rutger,

ik zal je zeker volgen ik wens je een vlotte wedstijd met niet al te veel moeilijke momenten, dat alles vlot mag lopen
"all the best en Rutger doet de rest!!!!"

9:37 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Veel succes!

9:25 AM

 
Blogger Rimbaloe said...

Rutger, go for it seffes. We duimen hier allemaal mee.

1:46 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Das inderdaad een mooi fietsje! Heel veel succes over een paar uurtjes, ik duim voor een goede wedstrijd! Groeten, een Nederlandse fan.

3:31 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Ik vrees dat we dit jaar een DNF gaan zien achter Rutgers naam. Als die klop tegen zijn hoofd een serieuze mep is geweest, dan is ie half groggy...Het zwemmen..het blijft een gevecht...jammer genoeg...Ik hoop dat hij er bovenop komt tijdens de race, maar zowel fysisch als mentaal zal het enorme dreun geweest zijn. Stom stom stom..niks aan te doen. It s a race..

8:53 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Rutger!

You are awesome!! Thank you for having the determination to finish regardless of the time. I really appreciated your comments on the NBC Kona coverage! I wish all "professional" triathletes had the same great attitude about finishing a race! You ROCK!!

5:08 PM

 

Post a Comment

<< Home