Monday, September 17, 2007

Nieuwe fiets gedoopt!

Gisteren voor de eerste keer in Kona met mijn nieuwe fiets gereden. Ik heb de nieuwe kader wel al bijna 6 maanden. Maar aangezien mijne Cervelo 3PC buiten een andere kleur niet veranderd is ten opzichte van vorig jaar wou ik hem speciaal sparen voor Hawaii. Want een nieuwe fiets is toch geweldig voor de moraal. Ik heb altijd het gevoel dat ik op een nieuwe fiets sneller ben dan op een fiets waar ik al een tijdje mee rondbol. Gisteren dus in de namiddag een dikke twee uur mijn nieuw machien ingereden. Een nieuwe fiets blinkt ook altijd geweldig en het is dus echt genieten, dat eerste ritje. Na een uur begint het tochwel te gieten zeker. De hemelsluizen gingen compleet open. Het was precies of ik met mijne fiets onder de douche stond. Miljaar mijne nieuwe fiets onmiddellijk gedoopt dus. Gelukkig krijg je het hier zelfs compleet verzopen niet koud. Hopelijk kan ik mijn volgende trainingen wel onder een typische Hawaiiaanse zon afwerken. Want dat heb ik toch net ietsje liever.
Verzopen groeten,
Rutger

0 Comments:

Post a Comment

<< Home