Wednesday, September 19, 2007

Aloha!


De aanloopperiode en de acclimatisatieperiode zit erop. Vanaf gisteren ben ik begonnen met het serieuzere werk. 2 weken keihard trainen. Gisteren zowel gezwommen, gefietst en gelopen. Vandaag in de voormiddag gezwommen en in de namiddag 140 km gefietst. Op het einde terug in de regen gereden. Hopelijk blijf ik de komende dagen droog op mijn fiets. Ik moet in Belgiƫ al genoeg in de regen rijden.
Voor de rest gaat alles prima. Tille slaapt hier heel goed wat het voor de papa en vooral voor de mama aangenaam maakt. Ondanks de zware trainingen blijft er nog genoeg tijd over om te ontspannen. Vanavond zijn we nog wat gaan shoppen en nadien zijn we gezellig gaan eten in Lava Java. We waren eigenlijk van plan om te gaan eten in Tres Hombres (waar we elk jaar wel eens naartoe gaan) maar ze gaan verbouwen. Jammer! Als ze de Burger King maar niet aan het verbouwen zijn de dag van de Ironman want ik kijk nu al uit naar een whopper voor na de wedstrijd.

Rutger

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hoi Rutger, tof je blog te lezen.
Ik ben een groot triathlon-fan, en zal ook dit jaar weer tot gat in de nacht de wedstrijd volgen op het internet. Bijlange geen goede kwaliteit en het wedstrijdverslag is ook maar triestig als je het vergelijkt met onze Ronde Van Vlaanderen bvb.Ze kunnen nog veel leren op dat gebied! Soit, ik wens je verder nog veel trainingsplezier en hoop dat je Hawaii dit jaar wint !(Allez Luc Van Lierde mag ook winnen)
Hoe schat je trouwens je kansen zelf in na je blessure ?

Groeten, Joris (Ardooie)

9:29 PM

 

Post a Comment

<< Home