Friday, September 21, 2007

Goedenavond iedereen,

Het is hier donderdagavond negen uur. We zijn nu een week in Hawaii. Nog iets meer dan drie weken en het is zover. Mijn trainingen verlopen vlot. Het zijn hier natuurlijk niet de gemakkelijkste omstandigheden om in te trainen. Daarom juist verkies ik het om zo vroeg voor de wedstrijd naar hier te komen. Na een tijdje merk je toch dat je lichaam zich wat aanpast aan de warmte en de vochtigheid. Ik heb wel de indruk dat het weer hier toch wat veranderd is sinds 2003, de eerste maal dat ik hier meegedaan heb. De zon schijnt hier minder uren per dag. En het regent hier ook meer dan het eerste jaar. Het zal aan de opwarming van de aarde liggen zeker. Vandaag ben ik rond halftwaalf 17 km gaan lopen. Ongeveer het warmste moment van de dag. Ik doe dit af en toe om echt te wennen aan het lopen in de bakkende zon. Ik loop dan wel met mijn fuelbelt zodat ik wat water mee heb voor onderweg. Ik kan hier eigenlijk wel van genieten van dit hete lopen, het zweet druipt er vanaf. Net of je onder een douche staat.


Binnen een uur wordt Benny Vansteelant begraven. We zullen er in gedachte bijzijn. Nogmaals veel sterkte toegewenst aan Joerie en de rest van de familie.
Vaarwel Benny...

1 Comments:

Blogger Jelle, Jarno en Wilfried said...

Dat ge ginder ver daar aan denkt Rutger, maakt u niet alleen groot als atleet maar ook als mens !

Veel succes gewenst !

4:51 PM

 

Post a Comment

<< Home