Saturday, September 15, 2007

Eindelijk in Kona!

Na 36 uur eindelijk in Kona aangekomen. Amaai wat een lange reis. Ook voor Tilleke was het een lange trip. Tijdens de lange 11uur durende vlucht van Londen naar San Fransisco heeft ze welgeteld een uurtje geslapen. Gelukkig heeft ze nadien in SF toch bijna 8 uur geslapen. Met de nodige vermoeidheid dan eindelijk donderdag rond 11uur in de voormiddag geland in Kona. Sofie had dit jaar voor de eerste keer zelf iets geboekt via internet. Het was nog nooit zo goedkoop. We waren dus wel wat nerveus om te zien of het wel een mooie en gezellige condo zou zijn. Eenmaal aangekomen in onze condo bleek het reuze mee te vallen. Een hele ruime, gezellige condo met drie slaapkamers. In het complex is dan ook nog een heel mooi zwembad (met jacuzzi voor na de wedstrijd) aanwezig.Gisteravond na het avondeten zijn we dan vroeg gaan slapen. Sofie en ik we vielen bijna al staande in slaap. Zo moe van de jetlag waren we.Deze morgen dan de eerste training afgewerkt. Ik ben een uurtje gaan loszwemmen. Nadien heeft Sofie ook nog wat gezwommen en heb ik nog wat zalig met Tille in het water gespeeld.Tot het einde van deze week staan er alleen maar rustige trainingen op het programma zodat ik rustig de tijd heb om aan het uurverschil en de warmte aan te passen. Vanaf maandag vlieg ik er dan terug in met het zwaardere werk.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home