Monday, September 10, 2007

Op naar Hawaii!

Aloha iedereen,
Nog minder dan vijf weken en het is weer zover. De belangrijkste wedstrijd van het jaar komt eraan: Ironman Hawaii. Vanaf nu ga ik weer een blog bijhouden zodat jullie de laatste weken van de voorbereiding mee kunnen volgen met mijn dagelijkse beslommeringen.
Volgende woensdag vertrekken Sofie,Tille en ik al naar Kona. Nog 3 dagen dus. Dat worden dus weer 3 hectische en chaotische dagen. Zien dat al het materiaal voor de wedstrijd in orde is, nog wat interviews en ook nog wat trainingen natuurlijk.Ik kijk er wel naar uit om te vertrekken. Ik heb in Font-Romeu drie weken kei-hard getraind. En ik ben ook klaar om nog enkele zware trainingsweken af te werken in Hawaii. We vliegen eerst naar Londen. Dan vliegen we door naar San-Fransisco. Zoals elk jaar overnachten we dan daar. De dag nadien vliegen we dan naar Hawaii. We komen dus in Kona aan donderdag tegen de middag. In Belgie is het dan al donderdagnacht natuurlijk.
Sportieve groeten,
Rutger
PS ik wil langs deze weg ook alle mensen bedanken voor de toffe reacties op mijn boek. Dat doet altijd deugd.

2 Comments:

Blogger Kimi said...

Rutger, ik heb vandaag jou boek uitgelezen. Wat een verhaal! ik weet nog dat mijn moeder zei... zo'n dik boek heb je nog nooit kunnen uitlezen. Het is me toch gelukt, en zonder moeite.

Mijn medeleven was zo groot... voor mij ben je mijn grote voorbeeld. Ik zag alles voor mij, het was alsof het was een film, een thriller, met verrassende wendingen en heel wat ongeloof, ook al komen er grappige deeltjes invoor. Zoals op het einde, je koekje halfbrak en in een plas viel...

je je nietmeer kwaad maakte dat je versnellingsapparaat stuk was.

Ik hoop alleen dat je nietmeer al te veel aan die klootzak denkt, die zei "i'm not counting you..." hopelijk kom je die ook weer niet opnieuw tegen! (moest hij nog niet van gedacht zijn veranderd, hij moet jou boek maar eens lezen)

Na de boeken van Marc Herremans te hebben gelezen en nu jou boek heb ik resoluut besloten om ook met deze mooie sport te starten. 17oktober, zal ik er 21 worden. Hopelijk niet te laat om het alsnog ver te schoppen in het triatlon wereldje. Ook ik hou mijn trainingen bij op een blog. Ik heb alvast besloten na jou boek uit te lezen om ook te vechten voor wat te bereiken, zo heb ik de marathon van Antwerpen om te beginnen al aangekruist op de agenda. En zal ik eens rondzien voor een goede fiets. Kun je me soms enig advies geven? Ik wil nog niet meteen in een club, aangezien ik eerst mezelf in topvorm wil trainen. Om dan met een goede conditie en goed materiaal aan te kunnen sluiten bij een club. wOWww wat een lange tekst al! Ik wens je nog veel succes met je trainingen in Hawai! en hopelijk op een antwoordje op mijn blog terug ;) Btw: ik ben ook zo'n persoon die nooit aan jou heeft getwijfeld (verdomeh ik had toen al journalisten moeten zijn ofzoo) Ik leefde toen al mee met jou, elke keer je verscheen in de media. donderdag begint mijn hogeschool carrière ook, opleiding regentaat L.O. wat laat maar later naar school gegaan en BSO 7e jaar moeten doen.

9:08 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Succes in Hawai. Ik duim voor een spectaculair resultaat. I believe in you (and I always did)! Laat ze je achterkant maar bewonderen ;-)

11:04 AM

 

Post a Comment

<< Home