Friday, April 11, 2008

Klaar voor de wedstrijd!

Hallo iedereen,
Ik ben hier nu iets meer dan een week in Arizona. De wedstrijd komt nu dus heel dicht bij. Vandaag is heel het circus hier echt begonnen. Ik ben me deze morgen samen met Claude gaan inschrijven. Als winnaar van vorig jaar hebben ze me daar het nummer 1 gegeven. Cool!
De laatste week heb ik hier nog elke dag wat getraind maar in vergelijking met wat ik de laatste weken thuis gedaan heb was het maar peanuts. Ik begin dus echt uitgerust te geraken en ik voel dat ik er bijna klaar voor ben. Het weer is hier ook al de hele tijd zalig. De laatste dagen iets frisser dan vorige week. De voorspelling voor het weekend is echter fantastisch. Het gaat hier elke dag iets warmer worden en voor zondag is de voorspelling 33 graden. Echt het weer waar ik van hou. Gisteren is de rondrijdende bike-mechanic Mike Cox langsgeweest. Hij heeft mijn machine (cervelo P3C) voor zondag in orde gebracht. De wedstrijdwielen steken er nu op en ik moet zeggen dat mijn fiets er weer heel snel uitziet.
Deze morgen was het wel weer eventjes stressen. Ik wou wat gaan zwemmen in Lake Tempe (waar de wedstrijd wordt gehouden) met mijn wetsuit. Daar aangekomen begin ik me om te kleden, neem mijn wetsuit en wat merk ik: loempe Beke heeft de wetsuit van Sofie meegenomen. Nog geen 10 minuten later had ik gelukkig al de juiste wetsuit in mijn handen. De verdeler stond nog geen 10 meter verder en wou me gelukkig een wetsuit lenen voor de wedstrijd. Wat een geluk!
Met deze wedstrijd wordt het startschot gegeven van mijn seizoen. Een seizoen waar ik veel van verwacht!
Sportieve groeten uit Ahwatukee,
Rutger

0 Comments:

Post a Comment

<< Home