Saturday, October 21, 2006

De Dag voor D-Day

Vandaag zijn we er vroeg bij met onze blog. Dat is nodig, want morgen is het de grote dag en ik moet om 3.45 in de morgen opstaan (moet dus ook vroeg gaan slapen!).
Ik ben klaar voor de wedstrijd. Mijn voorbereiding is afgezien van enkele niet-sportieve ongemakken (zoals hiervoor beschreven), volledig volgens schema verlopen . Daarom denk ik ook dat ik, zonder pech en ongelukken, mijn ambities waar zal kunnen maken. Het is nu zes uur in de avond. Binnen een kwartier nog een lekkere maaltijd (hopen pasta met een lekkere saus) en dan gaan slapen. Vanmorgen ben ik nog een laatste keer gaan zwemmen in het zwembad, daarna thuis gaan lunchen, al wat klaargelegd voor morgen, mijn fiets naar het fietspark gebracht, nog even gaan loslopen en dan..... mijn hoofd kaal laten scheren door Sofie ( dus morgen zullen jullie me terug herkennen!). Dat betekent dat de voorbereiding finaal gedaan is. Nu kan het niet vlug genoeg 6.45 morgenvroeg zijn!!!

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Succes!

10:23 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Let the beast go!! ma best pas na 7u en half wedstrijd, want anders zijde mss al iets te vroeg kapot! :)

Nee, gewoon super veel succes aan Stijn en Rutger!!

Groeten,
Simon

12:20 PM

 
Anonymous Anonymous said...

ik duim voor je
succes morgen
go for it
luc

1:25 PM

 

Post a Comment

<< Home