Friday, October 20, 2006

De concurrentie


Op deze editie van het Ironman World Championship starten we zaterdagmorgen om 6u45 lokale tijd met ongeveer 140 profs, mannen en vrouwen samen. Per categorie kunnen er slechts 3 op het podium staan en daar wil ik bij zijn. Voor zulk een podiumplaats moet ik op zijn minst afrekenen met een 10-tal andere kandidaten.
Als u de wedstrijd live volgt via http://www.ironmanlive.com/ , kan u samen met mij mijn belangrijkste concurrenten in het oog houden. Ik geef u 5 namen in willekeurige volgorde.
- Faris Al-Sultan: Winnaar editie 2005 , Superzwemmer, uitstekende fietser, goede loper.
- Cameron Brown: Allrounder met uitstekende loopcapaciteiten.
- Norman Stadler: Winnaar editie 2004, matige zwemmer, superfietser
- Chris McCormack: Meest complete atleet maar hij heeft nog niet de goede formule gevonden voor Hawaii
- Marino Vanhoenacker: Kan verrassen na een zeer sterk seizoen.
Ikzelf tip op Faris Al-Sultan. Iedereen gaat ervan uit dat hij als titelverdediger de meeste druk kent, maar niets is minder waar. Op de persconferentie van vanmorgen zag ik een zeer relaxte Faris. Voor hem moet niets, alles wat er bij komt is meegenomen.

Gegevens over de wedstrijd:
Datum wedstrijd: Zaterdag 21 Oktober
Start Pro Mannen en Pro Vrouwen: 18u45 (Belgische tijd)
Start Age Groupers: 19u (belgische tijd)
Finish tussen 3 en 4 uur zondagmorgen belgische tijd
Startnummer Rutger: 4
Startnummer Stijn Demeulemeester: 28
Live info via http://www.ironmanlive.com/
Op onregelmatige tijdstippen ook een update op deze blog-website: http://rutgerbeke.blogspot.com/

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ik teken morgenavond alvast present aan mijn computerke!

Good luck Rutger!

Waldo

10:00 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Wij gaan jullie live volgen met ongeveer een 20-tal supporters vanuit Brugge waar er normaal een groot scherm zou moeten zijn met de beelden van ironmanlive..zijn benieuwd. In ieder geval zullen we als één blok achter jullie staan en supporteren tot de laatste seconde. Veel succes aan alle Belgen maar vooral aan jou en "onzen" Cipo. Go for it!
Wauter.

8:00 AM

 

Post a Comment

<< Home