Tuesday, November 14, 2006

Inpakken

Het is nu dinsdagavond. Morgen om 12 uur ‘s middags vertrekken we uit ons trainingskamp naar Canberra. Daarvoor moeten we eerst een uurtje met de wagen naar de vlieghaven van Brisbane rijden en dan iets meer dan een uur vliegen. De echte training zit er nu op. We zijn nu, in het triatlon jargon, aan het taperen. Dit betekent alleen nog wat kleine traininkjes en verder heel veel rusten, zodat we volledig uitgerust aan de wedstrijd kunnen beginnen. Het inpakken gebeurt in 2 delen. Vandaag heb ik mijn fietskoffer met het materiaal al klaargemaakt. Morgenvroeg is het dan tijd om al mijn kleren in mijn grote nike-zak te steken. Zij die mij een beetje kennen, weten dat ik geen toonbeeld ben van grote orde. Het voordeel van die aanpak, is dat inpakken zeer weinig tijd vraagt. Het nadeel is dat ik later in anberra allicht veel tijd zal verliezen bij het zoeken van een of ander kledingstuk. En deze keer is Sofie er niet bij, dus ik zal zelf moeten zoeken!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home