Sunday, November 12, 2006

een berichtje vanuit het verre Australie

Hello allemaal. Het is hier zondagavond in Australie en vandaag was het een rustdag in mijn trainingsschema. Daarom nog gauw een klein berichtje op mijn blog geschreven. Alles verloopt hier zoals gepland: we zijn hier nu al meer dan 2 weken in ons trainingskamp aan de goldcoast en we zijn ongeveer aan het einde van ons trainingsprogramma. Woensdag vliegen we naar Canberra, waar zondag het officiele ITU wereldkampioenschap lange afstand zal plaatshebben. Niettegenstaande de loodzware inspanning in Hawaii, voel ik me toch voldoende uitgerust en klaar voor de laatste wedstrijd van dit jaar. Ik zal nog eens alles uit de kast halen, maar ik verheug er mij nu al op dat ik daarna een paar weken zal kunnen rusten en dat ik eindelijk, na 3 maanden rondzwerven over de wereld, een paar maanden thuis zal kunnen blijven.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

SUCCES!

5:52 PM

 

Post a Comment

<< Home