Monday, November 13, 2006

Vakantieplanning

Vandaag nog eens gebeld met Sofie. Gisteren zei ik dat het me deugd zou doen om eindelijk eens thuis te zijn binnenkort. En zie, vandaag vertelde Sofie me dat ze een vakantie heeft geboekt in Centerparks te Peer. We moesten er wel om lachen: 3 maanden rondzwerven over de wereld en dan toch weer op vakantie gaan van zodra je thuiskomt. Nu, het zal wel plezant zijn om met Tille in het overdekte zwembad te kunnen spelen.
Hier in Australie, heb ik vandaag een fiets- en een looptraining afgewerkt. Ik had een zeer goed gevoel en mijn benen voelden fris en licht aan. Dat belooft voor Zondag!
Ik zit hier samen met Marino Vanhoenacker, Gerrit Schellens en Stijn Demeulemeester. We zullen zondag wel allemaal concurrenten zijn, maar nu is de sfeer in de groep toch uitstekend. Voila, nu ga ik slapen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home